КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА-ІНТЕРНАТ
І-ІІІ СТУПЕНІВ ім. М.І.ЖУЖОМИ

Семінар, який надихає на дії




Семінар, який надихає на дії

 

Згідно з річним планом роботи школи щодо реалізації науково-методичної проблеми, над якою розпочав цього року працювати педагогічний колектив школи, 12 січня був проведений інформаційно-методичний семінар «Методика запровадження інформаційних та здоров ̓язберігаючих технологій  в умовах профільного навчання».

Директор  школи Кострова Л. О. ознайомила присутніх з планом роботи семінару та  акцентувала увагу на важливості запровадження інформаційних та здоров ̓язберігаючих технологій  в умовах профільного навчання.

У ході семінару обговорювалися пріоритетні напрями роботи педагогічного колективу для формування позитивного ставлення дітей до свого здоров׳я та інформаційно-комунікаційної компетенції учнів.

Особливий інтерес викликав виступ вчителя біології Шилової Н. В., яка поділилася досвідом роботи щодо використання інформаційних технологій під час вивченні біології в профільних класах. Наталія Василівна поділилася своїм досвідом використання ІКТ під час практичних робіт в профільних класах та під час математичної та статистичної обробки даних в ході написання науково-дослідницьких робіт МАН. Переконала всіх, що сучасний освітній процес неможливий без використання ІКТ.

Учитель української мови та літератури Кабанова О. О. ознайомила учасників семінару з особливостями використання ІКТ на уроках української словесності. Наголосила на тому, що нині неможливо якісно підготувати учнів до ЗНО, не використовуючи в навчально-виховному процесі інформаційних технологій та тестових завдань ЗНО попередніх років. Однак Олена Олексіївна застерегла, що комп’ютер може шкодити здоров’ю дітей, тому закликала колег постійно проводити на уроках фізкультхвилинки, гімнастику для очей, роботу в динамічних групах, щоб запобігти стомлюваності й порушенню осанки.

Учитель англійської мови Коломійчук І. М. довела колегам, що застосування ІКТ в навчальному процесі значно прискорює роботу учнів на уроці, дозволяє збільшити об’єм навчального матеріалу, забезпечує контроль і самоконтроль учнів на уроці.

Учитель  математики Зайцева Г. М. у своєму виступі підкреслила, що урок має бути здоров’язберігаючим, здоров’яформуючим, здоров’язміцнюючим, спрямованим на формування в учнів позитивної мотивації на здоровий спосіб життя, навчання культури здоров’я на засадах розвитку життєвих навичок учнів. Продемонструвала зразки цікавих математичних завдань, що спонукають  учнів бережливо ставитися до свого здоров’я.

Вихователь Кравчук С. В. ознайомила присутніх  з особливостями використання інформаційно-комунікативних технологій у виховній роботі зі старшокласниками,

продемонструвала зразки відеофрагментів з виховних заходів, де використовувалися ІКТ.

Практично-діяльнісний блок «Скринька педагогічної майстерності» був представлений фрагментами відеоуроків учителів початкових класів щодо впровадження здоров’язберігаючих освітніх технологій у початковій школі.

Малютіна Н. А.  презентувала власні та дитячі поробки, узагальнила досвід роботи щодо використання здоров’язберігаючих технологій на уроках трудового навчання  під час виготовлення ляльки у форматі 3D.

Доповіді, запропоновані учасникам семінару, відзначалися важливістю тематики та новизною методичних підходів до вирішення проблем.

Учасники семінару висловили спільну думку: подібні методичні заходи мають практичну цінність і їх проводити потрібно систематично.



Создан 12 янв 2018