КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА-ІНТЕРНАТ
І-ІІІ СТУПЕНІВ ім. М.І.ЖУЖОМИ

Перші кроки в науку




Перші кроки в науку

            Одне з актуальних завдань сучасної школи – пошук оптимальних шляхів зацікавлення учнів навчанням, підвищення їхньої розумової активності, спонукання до творчості, виховання школяра як життєво, так і соціально компетентної особистості, здатної здійснювати самостійний вибір і приймати відповідальні рішення в різноманітних життєвих ситуаціях, вироблення вмінь практичного і творчого застосування здобутих знань. 

Це завдання добре розуміють і втілюють у життя вчителі та учні Глухівської загальноосвітньої школи-інтернату.  Щоденна, клопітка робота педагогів та учнів членів  МАН – це перші кроки в науку.   Майбутній  юний науковець формується і розвивається саме завдяки шкільній буденній праці на уроках і в позакласній роботі.

13 лютого 2017 року в  школі відбувся шкільний етап конкурсу-захисту наукових робіт  МАН. Тематика учнівських наукових досліджень була різноманітна і актуальна.  У цьому відповідальному випробування брали участь 5 учнів школи. Сапун Анастасія ( 11 клас) захищала своє дослідження з географії «Сучасні демографічні процеси в Глухівському районі та місті Глухові: особливості перебігу та чинники формування» (керівник  Ащеулова І. П.),  Туболець Лілія ( 11 клас) – з української літератури «Фемінітиви у прозі Ірен  Роздобудько»   (керівник Кабанова О. О. ), Рябуха Владислав         ( 10 клас) – з фізики  «Можливості використання енергії сонця для автономного живлення навчального закладу нашого міста». (керівник  Мінченко О. В. ), Дуденко Микола  ( 9 клас)  «Аналіз якості питної води міста Глухова»( керівник  Ткачова О.Д. )

Наукова робота в МАН – це перша сходинка  у світ «великої науки», випробування творчих можливостей юних науковців. Ось чому так важливо, щоб вони з перших кроків почувалися впевнено на науковій стежині. А  для цього потрібно не тільки ґрунтовні знання з улюбленої галузі науки, а й Божа іскра. Тож побажаємо майбутнім науковцям творчого зростання, адже успіх породжує бажання вчитися й удосконалюватися, крокувати до вершин знань. 



Создан 14 дек 2017